Aggie
Pani i władczyni :)
Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Czw 18:51, 01 Lis 2007 Temat postu: Regulamin forum ZHS UG |
|
|
1. Postanowienia ogólne
1.1. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia od obowiązku stosowania się do niego.
1.2. Administratorzy oraz moderatorzy mogą dokonywać usunięcia postów, edycji postów, usuwania, edycji, wydzielenia, przyłączenia bądź przeniesienia wątku (tematu). Powyższe działania będą adekwatne do zaistniałej sytuacji. Moderatorzy nie mają obowiązku informowania o usunięciu lub edycji danego postu.
2. Tematy
2.1. Nie należy zakładać nowych wątków na tematy już omówione
2.2. Zakładając nowy temat zatytułuj go konkretnie. Staraj się unikać tytułów typu "HELP!" itp.
2.3. Nowe wątki należy zakładać w odpowiednich działach.
3. Posty
3.1. Przestrzegaj netykiety
3.2. Staraj się pisać poprawnie. Nie kalecz języka a przy okazji naszych oczu.
3.3. Posty pisane w całości WIELKIMI LITERAMI albo cHaRaKtErYsTyCzNym BEłkOte?M będą od razu usuwane!
3.4 Należy unikać zbaczania z głównego tematu wątku.
3.5. Zabrania się propagowania treści obrażliwych i dyskryminujących , np. rasistowskich lub mających zabarwienie antyreligijne itp.
3.6. Nie obrażaj innych użytkowników.
3.7. Nie należy nabijąc niepotrzebnych postów.
4. Ewentualne naruszenia zasad
4.1. Za łamanie regulaminu grożą ostrzeżenia przyznawane przez administratorów oraz moderatorów.
4.2. Uzyskanie 3 ostrzeżeń oznacza ban.
4.3. Jeśli masz wątpliwości co do uzyskanego ostrzeżenia, skontaktuj się przez pw z Administratorem.
5. Postanowienia końcowe
5.1. Administracja forum zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. O każdorazowej zmianie użytkownicy zostaną poinformowani w tym temacie.
5.2. Regulamin wchodzi w życie z chwilą ogłoszenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|